Etter en bestilling er gjennomført vil det i de fleste tilfeller ikke være mulig å kansellere eller endre ordren, da vi pakker og sender varene fortløpende for å sørge for rask levering. Om du har mottatt en sendingsbekreftelse med sporingsnummer kan vi ikke lenger gjøre endringer i ordren. Hvis du ønsker å angre kjøpet eller bytte til en annen vare, er du nødt til å benytte deg av angreretten og returnere produktet til oss når du mottar det. Deretter kan du legge inn ny bestilling på ønsket vare.
Kanselleringer over helgen
Disse vil ikke rekke å bli behandlet før mandag ettermiddag / tirsdag morgen. Det er derfor som regel for sent å kansellere en bestilling i helgen før den blir sendt på mandag morgen.
NB! Om du ønsker å kansellere en ordre rett etter kjøp, eller i løpet av helgen, kan du kontakte oss på chat:
Åpningstider for chat:
- Man-Tors: 10-22
- Fre: 10-20
- Lør: 12-20
- Søn: 12-22
Slik gjør du:
- Kontakt vår kundeservice dersom du vil endre din ordre. Vi har mulighet til å gjøre endringer frem til varen sendes fra vårt lager. Det er derimot ingen garanti at henvendelsen rekker å bli behandlet av kundeserviceteamet før ordren er pakket av lageret.
- Dersom varen allerede er sendt ut kan du bruke angrerettskjemaet som du fikk i ordrebekreftelsen.
- Send deretter produktet til:
E-wheels Norge AS
Betongveien 12, Hokksund
3000 Drammen
Les mer om hvordan du returnerer produktet ditt her