Ved service:
Ta kontakt og avtal med verkstedet på forhånd. Vi sender fraktetikett som kan brukes ved innsending til verkstedet. Dersom det er en feil ved produktet som dekkes av reklamasjonsretten, dekker vi fraktkostnaden. Skulle det riktignok ikke dekkes av reklamasjon blir du nødt til å selv dekke utgiftene for frakt. Service-teamet kan kontaktes her.
Ved bruk av angreretten:
Kjøper må selv bære kostnadene ved å returnere varene dersom angreretten brukes. Varen skal returneres i originalemballasjen, om produktet returneres uten dette kan det påløpe ekstra kostnader. Du kan sende pakken inn på egenhånd, eller ved bruk av vår returlapp. For å få tilsendt returlapp, ta kontakt med vårt kundeservice-team her.
Kjøper kan undersøke produktet før han/hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Selgeren kan kreve at forbrukeren erstatter verdireduksjon som følge av kjøperens håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon. Les mer om angreretten og kjøpsbetingelser her.
Slik gjør du:
- Kontakt vår kundeservice dersom du vil bruke angreretten. Vi har mulighet til å stoppe bestillingen frem til ordren er aktivert og pakket av lageret.
- Dersom varen allerede er sendt ut kan du bruke angrerettskjemaet som du fikk i ordrebekreftelsen.
- Send deretter produktet med tilsendt returlapp, eller til følgende adresse:
E-wheels Norge AS
Betongveien 12, Hokksund
3302 Drammen