Ved service:
Ta kontakt og avtal med verkstedet på forhånd. Vi sender fraktetikett som kan brukes ved innsending til verkstedet. Dersom det er en feil ved produktet som dekkes av reklamasjonsretten, dekker vi fraktkostnaden. Skulle det riktignok ikke dekkes av reklamasjon blir du nødt til å selv dekke utgiftene for frakt. Service-teamet kan kontaktes her: NO - SE/EUR
Ved bruk av angreretten:
Kjøper må selv bære kostnadene ved å returnere varene dersom angreretten brukes. Varen skal returneres i originalemballasjen, om produktet returneres uten dette kan det påløpe ekstra kostnader. Du kan sende pakken inn på egenhånd, eller ved bruk av vår returlapp. For å få tilsendt returlapp, ta kontakt med vårt kundeservice-team her: NO - SE/EUR
Kjøper kan undersøke produktet før han/hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Selgeren kan kreve at forbrukeren erstatter verdireduksjon som følge av kjøperens håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon. Les mer om angreretten og kjøpsbetingelser her.
Slik gjør du:
- Vennligst ta kontakt med vår kundeservice for Norge eller vår kundeservice for Sverige/Europa hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. Du vil da motta en returetikett. Vi har muligheten til å stoppe bestillingen før den blir aktivert og pakket på lageret.
- Hvis varen allerede er sendt ut, kan du bruke angrerettskjemaet som ble sendt i ordrebekreftelsen.
- Send deretter produktet med den vedlagte returetiketten, eller til følgende adresse:
Norge:
E-wheels Norge AS
Betongveien 12, Hokksund
3302 Drammen
Sverige:
E-wheels Europe AB
Datavägen 31
436 32 Askim
Danmark:
E-wheels Europe AB
Datavägen 31
436 32 Askim
Finland:
E-wheels Europe AB
Datavägen 31
436 32 Askim