Jeg finner ikke løsningen på problemet Jeg finner ikke løsningen på problemet

Jeg finner ikke løsningen på problemet

Finner du ingen løsning på problemet ditt på vår side?

Ta kontakt med vår kundeservice. For å redusere tiden er det viktig at den informasjonen verkstedet trenger for å sette en nøyaktig diagnose fremkommer, slik at den optimale løsningen oppnås så fort som mulig. En informativ reklamasjonsmail og god dialog med verkstedets kundeservice kan ofte spare mye tid!    

Hva bør du skrive?

  • Ordrenummer 
  • Modell + type produkt (el-sykkel, el-sparkesykkel, enhjuling, hoverboard etc..)
  • Hva er galt? Utdyp helst så mye som mulig. Hva, hvordan, hvor, når osv. 
  • Bilder og video som illustrerer problemet! Et bilde sier mer enn 1000 ord! Dette tar ett minutt og kan spare mange mailer frem og tilbake.

 

Du kan kontakte kundeservice her 

Besøk oss her