For det første er det leit å høre at du ønsker å angre ditt kjøp hos oss. I denne artikkelen finner du informasjon om angreretten samt angreskjema, hvordan returnere eller kansellere din bestilling, og hva du kan gjøre dersom det er noe galt med ditt produkt.
Angre på kjøp
Lever ikke produktet helt opp til forventingene, eller er det kanskje noe galt med produktet? Vi er her for å hjelpe. Vi opplever at det som oftest er en enkel løsning på saken. Det kan være at produktet er satt i feil kjøremodus, at produktet har fått en liten skramme under frakt, eller at luften i dekkene ikke er fylt til anbefalt lufttrykk. Du finner svaret på de fleste spørsmål i vårt hjelpesenter under Service & Reklamasjon.
Skulle du ikke finne løsningen på problemet, eller rett og slett ønsker å kommunisere med kundeservice, kan du enkelt nå oss ved å legge inn en henvendelse her. Vi setter stor pris på om du informerer oss om hva som er årsaken til at du eventuelt ønsker å angre kjøpet.
For å laste ned angreskjema, trykk her.
Du kan lese mer om angring av kjøp i denne artikkelen: Hva innebærer angreretten?
Hvordan returnere et produkt?
Dersom du lurer på hvordan du skal returnere ett produkt, se denne artikkelen: Hvordan returnere produktet?
Endre eller kansellere en ordre
Dersom du ønsker å endre eller kansellere en ordre du ikke allerede har mottatt, finner du svaret på hva som må gjøres i denne artikkelen: Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre
Skal du sende inn angreskjema?
Last ned skjemaet øverst i artikkelen og fyll det ut. Ta deretter kontakt med oss gjennom kontaktskjemaet her.