Jeg har ikke mottatt sporing Jeg har ikke mottatt sporing

Jeg har ikke mottatt sporing

Har du ikke mottatt mail med sporing?

  1. Sjekk status på ordren din for å se om produktet er sendt.
  2. Sjekk søppelposten, det er mulig at mailen med sporing kan ha havnet her. 
  3. Sjekk om mailadressen registrert på ordren din er feil. Hvis dette er tilfelle og status på ordre er "Sendt", er pakken din sendt og mest sannsynligvis på god vei til deg. Du vil motta en hentemelding på sms når den ankommer valgt hentested (nærmeste postkontor eller hjemmeadresse).
  4. Dersom det er registrert feil mail og/eller telefonnummer, ta kontakt med kundeservice. 
  5. Dersom riktig mail og/eller telefonnummer er registrert, men du fortsatt ikke har mottatt sporingsnummer, kan vi bistå med å finne dette. Ta kontakt med kundeservice.

Les mer om ordrestatuser og hvordan du sjekker her: 

Hvor er pakken min? - Ordrestatuser og deres betydning