Aksepteres ved kjøp

Gratis frakt

Vi dekker regningen på det rimeligste fraktalternativet for handlekurver med en verdi på 790,- og opp. Slik vil du som kunde alltid kunne velge et gratis fraktalternativ for elsykler, el-sparkesykler og en stor del av resten av sortimentet! Det er i tillegg alltid gratis å hente produkter på våre Pick-Up Points, eller ved handel i våre fysiske butikker.

Klikk & hent

Ved valg av "Pick-Up Point ..." kan produktet hentes kostnadsfritt i butikk. Så lenge varen er på lager kan den hentes samme dag, men det kan ta noe lengre tid hvis du har bestilt en spesialisering/tilpassing på produktet ditt. Det sikreste er å vente på hentemelding, dette tar normalt en virkedag.

Levering

Ved bestilling av produkter vi har på lager, kan du normalt hente varene på postkontoret 2-5 virkedager etter vi har mottatt din bestilling. Postkontoret / post i butikk gir deg beskjed når pakken kan hentes. Ved bestilling av hjemmelevering blir du kontaktet for å avtale leveringstidspunkt. 
Du har to ukers frist med Posten, og 7 dager frist med Postnord, til å hente pakken din på ditt nærmeste hentested. Gjør du ikke det vil den automatisk bli returnert til oss. Dette er fraktselskapets reglementer. I tillegg vil du bli fakturert for fraktkostnadene (299,-) samt gebyr for ikke hentet pakke (200 ,-). Dette gjelder el-sparkesykler og el-sykler som er sendt til hentested.

Ved forhåndsbestilling

Oppdatert leveringstid ligger på produktsiden, dette er datoen produktet er estimert å ankomme vårt lager. Din forhåndsbestilling blir sendt ut innen 24t fra lageret mottar produktet ditt. Det er altså denne datoen pluss 2-3 virkedager med frakt som er gjeldende for produktet du har forhåndsbestilt. Hvis det skulle oppstå forsinkelser, blir leveringsdatoen oppdatert på produktsiden. Det er ikke mulig å få noe produkt før den datoen, ettersom det ikke er noen produkter tilgjengelige. Det er derimot mulig å endre din ordre til andre produkter, hvis du for eksempel ønsker et produkt som er på lager i stedet. 

Minner om at leveringstiden på forhåndsordre er et estimat som er så nøyaktig som mulig. Ettersom det kan oppstå uforutsette hendelser underveis kan det ikke garanteres at datoen er 100% eksakt. Korona-utbruddet påvirket for eksempel leveringstiden for innkommende produkter i 2020 og 2021, noe vi ikke kunne forutse.

Forsinkelse som kan oppstå rett før leveringstiden: produktene skal gjennom tollen, dette tar som regel én dag, men kan i noen tilfeller ta opptil flere dager, avhengig av om partiet blir utvalgt til en grundig sjekk eller ikke. Det er uheldig for både kjøper og selger, men alt i alt er vi glade for at tollen gjør en grundig jobb for å sikre landet vårt.    

Eksempel: 

  • Det er forhåndsbestilt en el-sparkesykkel med leveringstid 25. mai. Da er det 25. mai som er gjeldende, og ingen produkter er tilgjengelige før den tid. 
  • Hvis det er spørsmål om leveringstiden, kan det enkelt sjekkes selv på produktsiden, ettersom denne blir oppdatert kontinuerlig og blir mer nøyaktig etterhvert som leveransen nærmer seg.

Betaling:

Oppkrav:

Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.

Kunder på Svalbard:

Vi sender dessverre ikke til Svalbard.