Hvilke fraktalternativer har jeg? Hvilke fraktalternativer har jeg?

Hvilke fraktalternativer har jeg?

Under bestillingsprosessen kan du velge fraktmetode etter du har skrevet inn postnummer for leveransen. E-wheels Norge AS benytter seg av Bring og PostNord som fraktleverandør. De opererer med leveringstid på 2-5 virkedager. Det er også mulig å hente bestillingen din kostnadsfritt på vårt Pick-up Point i Hokksund. Fraktpriser varierer ut ifra fraktalternativ, ordreinnhold og mottakeradresse. 

 

Vi tilbyr følgende fraktalternativer

Pick-up Point

"Hentes i butikk - Hokksund''  - Hent bestillingen kostnadsfritt i butikk. Se åpningstidene her

Posten - pakke til hentested

Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Du vil også få en sms-hentemelding til ditt registrerte mobilnummer eller hentelapp i postkassen så snart din ordre er klar til uthenting på nærmeste postkontor. Ved problemer når du Posten på 22 03 00 00.

Postnord - pakke til hentested

Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Du vil også få en sms-hentemelding til ditt registrerte mobilnummer eller hentelapp i postkassen så snart din order er klar til uthenting på nærmeste postkontor. Ved problemer når du Postnord på 987 09 300.

Posten - pakke levert hjem

Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Her får du også informasjon om tidspunkt for hjemlevering. Ved problemer knyttet til hjemlevering kan du avtale tid med Posten. Du kontakter Posten på 22 03 00 00.

Pakke i postkassen

De aller minste sendingene vil bli sendt som brevpost. Det er ikke alltid sporing på disse, men de vil bli sendt hjem til din postkasse. 

 

For de største produktene 

De tyngste varene med størst volum tillates ikke å sendes med leveringsalternativene ovenfor, disse må derfor sendes med tjenesten "Stykkgods". I kassen heter dette fraktalternativet "Frakt med Posten - Leveres hjem på døren (Stykkgods)", eller "Postnord - Leveres hjem på døren". Pakken blir levert hjem til deg i det tidsrommet du avtaler med Bring/Postnord når de kontakter deg. Dette er i utgangspunktet en dyrere tjeneste, men vi tar den ekstra kostnaden slik at du som kunde fortsatt får gratis frakt.