Det er ikke alltid vi har alle varer på lager, da hender det at lageret splitter opp din ordre og kun sender det vi har tilgjengelig på lager. Årsaken til dette er at vi ønsker at du skal få glede av din elsparkesykkel/elsykkel så fort som mulig. Produktene som ikke ble sendt vil bli ettersendt til deg så fort de ankommer lageret. Dersom du senere oppdager at en vare er på lager, men ikke har blitt ettersendt til deg, kontakt vår kundeservice her.
Dersom du har forhåndsbestilt en elsykkel eller en elsparkesykkel + lagerført tilbehør, vil ikke dette tilbehøret bli sendt selvstendig på forhånd. Årsaken til dette er at du kun har betalt for en frakt. Vi holder altså ikke igjen en elsparkesykkel eller elsykkel for å vente på tilbehør som ikke er på lager, men holder igjen lagerført tilbehør dersom du også har bestilt en elsykkel eller elsparkesykkel.
Du kan sjekke om din ordre er blitt splittet opp på Min side i nettbutikken, der ser du også leveringsdato på de ulike ordrelinjene på din ordre. Les mer her.
Om du mangler en vare kan du også sjekke sporingsnummeret for å se om det eventuelt blir sendt som et seperat kolli.
Vennligst kontakt oss dersom det mangler varer fra din pakke og din ordre ikke er splittet, så vil vi hjelpe deg videre.
Du kan kontakte kundeservice her
Besøk oss her