Hvordan spore pakken min? Hvordan spore pakken min?

Hvordan spore pakken min?

Vi benytter oss av bring som fraktselskap. Når pakken din er pakket og skal sendes, vil du motta en mail med sporingslink i løpet av en virkedag. Unntak er småprodukter og ekstradeler som skruer osv., dette sendes som brevpost og kan ikke spores. 

Har du ikke mottatt mail med sporing?

  • Sjekk status på ordren din for å se om produktet er sendt
  • Sjekk søppelposten, det er mulig at mailen med sporing kan ha havnet her 
  • Sjekk om mailadressen registrert på ordren din er feil. Hvis dette er tilfelle og status på ordre er "Sendt", er pakken din sendt og mest sannsynligvis på god vei til deg. Du vil motta en hentemelding på sms når den ankommer valgt hentested (nærmeste postkontor eller hjemmeadresse). Dersom det også er registrert feil telefonnummer, ta kontakt med kundeservice

Les mer om ordrestatuser og hvordan du sjekker her: 

Hvor er pakken min? - Ordrestatuser og deres betydning