Ordrene sorteres avhengig av lagerstatus på produktet du har bestilt, det kan ta inntil 1 virkedag fra ordren registreres til den blir behandlet. De ulike ordrestatusene og deres betydning ser du i denne artikkelen. 

Hvordan sjekke ordrestatus 

Du kan trykke på linken nedenfor og logge inn for å se status på din bestilling. Hvis du ikke har registrert deg, men har lagt inn en bestilling: registrer deg med samme mail som bestillingen ble gjennomført med, deretter trykk på linken under. 

https://e-wheels.no/konto/ordrehistorikk

 

Ordrestatus - betydning

  • Mottatt - ikke sendt: Ordren er registrert, og behandles fortløpende. Lagerførte varer sendes til lageret fortløpende for pakking.
  • Sendt: Ordren er sendt fra lageret eller klar til henting i butikk (avhengig av fraktalternativet du har valgt). Dersom ordren din har denne statusen, men ingen sporingsinfo, venter vi på registrering hos Bring. Sporingsnummer vil normalt gi treff innen 24 timer, senest innen 2 virkedager. Har du ikke mottatt sporingslink? Her ser du hva du kan gjøre.    
  • F-ProduktnavnDette betyr at forhåndsbestillingen din er mottatt og du er sikret ditt produkt på det partiet du bestilte.  

Lagerførte varer har en leveringstid på ca. 1-4 virkedager

De sendes normalt samme virkedag hvis du bestiller før klokken 10.00. Leveringstid kan variere noe avhengig av leveringsadresse. Forsinkelser hos Bring kan oppstå ved uforutsette ytre hendelser og stor pågang. Bestilling etter klokken 10.00 sendes dagen etter. 

Dersom sporingen ikke oppdaterer seg - Trykk her

 

Forhåndsbestillinger

Produkter som ikke er på lager kan forhåndsbestilles, slik at du sikrer deg et produkt på neste parti. Estimert leveringstid er beskrevet på produktsiden og på lagerstatusen på produktet.

Se illustrasjon nedenfor av hvor du finner lagerstatusen og evt. leveringstiden dersom produktet ikke er på lager.

Lagerdato.jpg