Hvordan returnere produktet? Hvordan returnere produktet?

Hvordan returnere produktet?

Hvordan returnere produktet?

Ved service: 

Ta kontakt og avtal med verkstedet på forhånd. Dersom det er en defekt på produktet som går på garantien, dekker vi frakten via en fraktetikett. Skulle det riktignok ikke dekkes av garanti blir du nødt til å selv dekke utgiftene for frakt. 

Ved bruk av angreretten:

Kjøperen må bære kostnadene ved å returnere varene dersom angreretten brukes. Returner varen i originalemballasje. 

Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må likevel kunne leveres tilbake til selgeren i tilnærmet samme stand og mengde som den var i da kjøperen mottok den. Selgeren kan kreve at forbrukeren erstatter verdireduksjon som følge av kjøperens håndtering av varene som ikke har vært nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjon. Les mer om angreretten og kjøpsbetingelser her.

Slik gjør du:

  1. Kontakt vår kundeservice dersom du vil bruke angreretten. Vi har mulighet til å stoppe bestillingen frem til ordren er aktivert og pakket av lageret.
  2. Dersom varen allerede er sendt ut kan du bruke angrerettskjemaet som du fikk i ordrebekreftelsen.
  3. Send deretter produktet til:

E-wheels Norge AS
Betongveien 12, Hokksund
3000 Drammen