Hvilke fraktalternativer har jeg? Hvilke fraktalternativer har jeg?

Hvilke fraktalternativer har jeg?

Under bestillingsprosessen kan du velge fraktmetode etter du har skrevet inn postnummer for leveransen. E-wheels Norge AS benytter oss av Bring som fraktleverandør. De opererer med leveringstid på 1-4 virkedager. Det er også mulig å hente bestillingen din kostnadsfritt på vårt Pick-up Point i Hokksund. Fraktpriser varierer ut ifra fraktalternativ, ordreinnhold og mottakeradresse. 

 

Vi tilbyr følgende fraktalternativer

Pick-up Point

"Hentes i butikk - Hokksund''  - Hent bestillingen kostnadsfritt i butikk. Se åpningstidene her

Posten - pakke til hentested

Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Du vil også få en sms-hentemelding til ditt registrerte mobilnummer eller hentelapp i postkassen så snart din order er klar til uthenting på nærmeste postkontor. Ved problemer når du bring på 22 03 00 00.

Posten - pakke levert hjem

Du kan spore sendingen din gjennom sporingslinken du har fått på mail. Her får du også informasjon om tidspunkt for hjemlevering. Ved problemer knyttet til hjemlevering kan du avtale tid med Posten. Du kontakter Posten på 22 03 00 00.

Pakke i postkassen

De aller minste sendingene vil bli sendt som brevpost. Disse kan ikke spores, men vil bli sendt hjem til din postkasse. 

 

For de største produktene

De største eskene tillater ikke Bring å sende med leveringsalternativene ovenfor, disse må derfor sendes med tjenesten "Stykkgods". I kassen heter dette fraktalternativet "Frakt med Posten - Leveres hjem på døren (Stykkgods)". Pakken blir levert hjem til deg i det tidsrommet du avtaler med Bring når de kontakter deg. Denne tjenesten koster i utgangspunktet en god del mer, men den ekstra kostnaden tar vi slik at du likevel får gratis frakt :)